Menu icon
Intercare logo

Handelsbetingelser

Intercare ApS
Vesterbro 96 3th
5000, Odense
TLF: 42201949
CVR: 40971548
Generelt
Intercare ApS stiller et abonnement baseret online tjeneste til rådighed på https://intercare.dk.
Vilkårene er gældende mellem det enkelte hospital/klinik (herefter benævnt ”kunden”) og Intercare ApS.
Disse vilkår og betingelser for brug gælder for aftaler mellem Intercare ApS og kunden vedrørende Tjenesten.
Disse Betingelser udgør samlet den aftale, der er gældende mellem Kunden og Intercare ApS.
For at få adgang til Tjenesten, skal Kunden læse og acceptere handelsbetingelserne.
Ydelsens omfang
Tjenesten giver Kunden adgang til Intercare ApS's tjenester bestemt ved bestilling.
Adgang til tjenesten
Kunden skal for at få adgang til Tjenesten registrere en brugerkonto på portalen. Dette er først muligt i starten af år 2022.
Registrering og brugeradgang
Kunden er ansvarlig for at sikre, at de angivne oplysninger er korrekte på registreringstidspunktet. Ved registrering må Kunden kun give oplysninger vedrørende egne betalings- og kreditkort.
Ved registrering skal Kunden angive et brugernavn og et password (herefter “Login Oplysninger”). Kundens Login Oplysninger er personlige og må ikke bruges af andre med mindre andet er anført på produktet.
Kunden skal opbevare Login Oplysningerne på et sikkert sted, således at andre ikke kan få uberettiget adgang til dem. Kunden er ansvarlig for al brug af sin brugerkonto.
Hvis Kunden får mistanke om ulovlig brug af Kundens Login Oplysninger, skal Kunden omgående underrette Intercare ApS samt ændre sit password.
Gebyrer og Betaling
Gebyrer for brug af Tjenesten skal betales i henhold til den til enhver tid gældende prisliste, der er tilgængelig på hjemmesiden.
Betaling for abonnementet sker forud hver måned.
Kunden skal udføre betalingen for abonnementet via de af Intercare ApS tilbudte betalingsmidler på hjemmesiden. Kunden forpligter sig til at underskrive de nødvendige dokumenter, og til ved hver betalingsdato at have tilstrækkelige midler til betaling tilgængelige via det valgte betalingsmiddel.
Tilpasninger og ændringer
Intercare ApS forbeholder sig retten til at ændre gebyret og andre betingelser for Tjenesten. Ændringen skal meddeles til Kunden senest tredive (30) dage inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er Kunden berettiget til at opsige abonnementet med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Hvis Kunden ikke opsiger abonnementet før ændringen træder i kraft, skal det betragtes som accept af ændringen. Ændringer, der er til åbenbar fordel for Kunden, gælder med det samme uden opsigelsesret for Kunden.
Opsigelse af abonnement
Opsigelse af Tjenesten kan ske ved udgang af betalings-perioden på 1 måned fra seneste betaling. For at opsige sin aftale skal man bruge det, på kontrolpanelet, angivede link eller kontakte Intercare ApS via [email protected]
Betaling
Intercare ApS modtager online betalinger med bankoverførsel Dankort, Visa/Dankort, Visa.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre
Alle beløb på hjemmesiden er eksklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)
Intercare ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Intercare ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.
Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail [email protected]I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Intercare ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
  • • Fornavn og efternavn
  • • Organisationens navn
  • • Organisationens CVR nummer
  • • Telefonnummer (til arbejde)
  • • E-mail adresse (til arbejde)
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere løsningen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Intercare ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Intercare ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige i Intercare ApS er: Julian Barker Jørgensen
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos Intercare ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til [email protected]
Cookies
På https://intercare.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Se hvordan du sletter dine cookies på Webshop Cookies og Privatlivspolitik
Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://intercare.dk/, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Intercare ApS's hjemmeside.
Klagemuligheder
Klager over produkter kan sendes til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
www.ec.europa.eu
Ved klage skal vores email adresse angives: [email protected] samt hjemmesiden du har købt varen på.
Contact person picture

Hej

PATIENTLEDER

Sascha

Din personlige patientleder

Stil et spørgsmål

Skriv eller ring til os

Vi vil rigtig gerne hjælpe dig med at finde den rette behandling. Vi ved det kan virke overvældende og at snakke med en person kan give den nødvendige tryghed. Du behøver ikke at gøre det alene. Lad os hjælpe dig gennem din sundhedsrejse.

Åbningstider

Clock icon
09 - 17 Mandag - Fredag
10 - 14 Lørdag - Søndag